لتصمييم المواقع والمنتديات
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر
 

 حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
amrsohil2000
Admin
Admin
amrsohil2000

ذكر
عدد الرسائل : 74
العمر : 27
الموقع : www.e-computeen.c.la
العمل/الترفيه : web designer
المزاج : cool
النادى المفضل : اهلاوى على طووووووووول
تاريخ التسجيل : 19/06/2008

حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر Empty
مُساهمةموضوع: حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر   حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر Emptyالسبت نوفمبر 01, 2008 8:36 pm

أبو حديد ( بوحة سابقا )
حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر 236150408

صور من اللعبة
حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر 762571408
حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر 264664312

ـــــــــــــــــــــــــــ

اية الحكاية بقى

الحكحذفت من قبل الادارة بدون سبب ببساطه ان أبوحديد لعبة كمبيوتر عربية ثلاثية الابعاد (3D) مستوحاه من الثقافه المصريه ..

عربية يعنى ابطال القصة بيتكلموا عربى .. يعنى الأماكن ليها طابع مصرى .. يعنى الميكانيكى بيجرى ورا أبوحديد وبيقوله "فين الربع جنيه اللى عليك يا أبوحديد؟"

يعنى شومة بدل الـshotgun وعربية ميكروباص بدل العربية الـPorsche ويعنى فلاحين وصعايده بدل الـmarines والـaliens..
ده غير كمان انك ممكن تلعب مع أصحابك multiplayer بشخصيات أبوحديد المختلفه..

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

تشتغل ازاى ؟

اولا ركز معايا شوية علشان مش عاوز شكوى ان اللعبة مش شغالة
ثانيا اللعبة ديمو + الكراك
لازم تنزل اللعبة ديمو فى الاول
وهاتسطب عادى كأنها برنامج
ثالثا هاتفتح الكراك بعد تسطيب اللعبة الديمو
وهتاخد الملفات دى
mission.cki - file
mission - folder
common - folder

وهاتروح مكان تسطيب اللعبة
وتقريبا هاتبقى هنا
C:\Program Files \Khayal IE \Abo7adeed Demo
هاتمسح التلت ملفات القدام الى ذكرت اساميهم
وهاتحط الملفات دى مكانها
ــــــــــــــــــــــــــــــــ

1- Install the Demo version.
2- extract the 3 parts crack.
3- replace the file: mission.cki & mission folder & common folder only from the extracted files into the setup files

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

أولا تحميل اللعبة الديمو ( لازم ياجدعان )


rapidshare
http://1tool.biz/47887
===============

mediafire
http://1tool.biz/47841

===============

zshare
http://1tool.biz/47828
==============
megaupload
http://1tool.biz/47830
==============

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تحميل فولدر الكراك



rapidshare
http://1tool.biz/47889
http://1tool.biz/47918
http://1tool.biz/47933

==============
mediafire
http://1tool.biz/47879
http://1tool.biz/47900
http://1tool.biz/47922

==============
zshare
http://1tool.biz/47876
http://1tool.biz/47904
http://1tool.biz/47923
==============
megaupload
http://1tool.biz/47873
http://1tool.biz/47907
http://1tool.biz/47932

_________________


حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر A325b7378e


حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر RCData_132copy

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://e-computeen.mam9.com
Moyo_91
مشرف قسم الالعاب
مشرف قسم الالعاب
Moyo_91

ذكر
عدد الرسائل : 163
العمر : 27
الموقع : www.e-computeen.c.la
العمل/الترفيه : طالب جامعى/كمبيوتر
المزاج : طبيعى
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر Empty
مُساهمةموضوع: رد: حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر   حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر Emptyالإثنين نوفمبر 03, 2008 12:43 am

تصدق انا كنت لسا هحوت الموضوع ده
مشكوررررررررررررررررررررررر

_________________

Find us on Facebook

وانتظروا المزيد من

حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر AmrM

.......... حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر Moyo.........

حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر 01AwcAX1vBpPkAAAABAAAAAAAAAAA_

حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر 52gv0m
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mobinil91.googlepages.com
amrsohil2000
Admin
Admin
amrsohil2000

ذكر
عدد الرسائل : 74
العمر : 27
الموقع : www.e-computeen.c.la
العمل/الترفيه : web designer
المزاج : cool
النادى المفضل : اهلاوى على طووووووووول
تاريخ التسجيل : 19/06/2008

حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر Empty
مُساهمةموضوع: رد: حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر   حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر Emptyالإثنين نوفمبر 03, 2008 7:58 pm

عفواً يا سيدى و على رأى المثل اللى سبق اكل النبء (او حط اللعب )

_________________


حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر A325b7378e


حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر RCData_132copy

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://e-computeen.mam9.com
 
حصريا مع اول لعبة مصرية 100% بوحة هلاوس مفتوحة بحجم 290 ميجا فقط وعلى اكثر من سيرفر
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
E-computeen :: منتدى الالعاب :: قسم العاب الكمبيوتر-
انتقل الى: